lördag 8 augusti 2009

Noggran eller pedanteri

Igår slipade o skrapade jag o kom fram till att jag inte var nöjd med epoxiskitet som jag la på i onsdags, det såg ut som det saknades på en del ställen. Vid 21 tiden igår blandade jag mer epoxi o la på, det gick åt ca 0,4dl, när jag kom nere idag fick det godkänt.. Behövde knappt slipa o skrapa något alls.

Idag har jag ritat upp sittbrunnen på en 22 mm spånskiva 51 x 38cm, den ska användas när jag ska bygga däcket, mer om det senare.


I eftermiddags rullade jag ut glasfiberväven o klippte till den, men jag kände mig inte mogen att börja lägga på epoxi ännu, kanske imorgon, vi får se.

Ett kvastskaft kan användas till mycket


1 kommentar:

  1. Kul att det går frammåt! ska bli kul att se det hela i verkligheten när det är färdigt.
    Kram på dig!
    /Samuel

    SvaraRadera